Jak poznać wymarzony zawód w jeden dzień


Czy wiecie co tak naprawdę chcielibyście robić w życiu? A możne już to robicie...Jeśli tak to jesteście prawdziwymi szczęściarzami! Wielu z nas wciąż jednak szuka pomysłu na siebie. Czegoś co łączyłoby nasze umiejętności, zainteresowania i jednocześnie było źródłem dochodów. Poniekąd ja również jestem na tym etapie. Dlatego chcę się z Wami podzielić moim najnowszym odkryciem, a mianowicie serwisem, który może Wam pomóc w poszukiwaniu własnej ścieżki.

Serwis Lifetramp to młody, polski start-up, którego idea polega na ułatwiania nam kontaktów z osobami wykonującymi kreatywne, nietypowe zawody z pasją i którzy chcą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Znajdziecie tam m.in. projektantów, fotografów, czy ilustratorów książek. Wszyscy z nich na jeden dzień mogą stać się Waszymi "mentorami" i zdradzić Wam tajniki wykonywanego zawodu. Dwa dni temu za pośrednictwem serwisu spotkałam się z Olą, która na co dzień zajmuje się projektowaniem butów oraz prowadzeniem showroomu marki Jeffrey Cambell. Ola okazała się niezwykle otwartą, bezpośrednią i sympatyczną osobą. Odpowiedziała na wszystkie z moich pytań, dotyczących zarówno samego procesu projektowania jak i prowadzenia własnego biznesu. Ze spotkania wyszłam w świetnym humorze, bogatsza o nowe, praktyczne informacje i kilka modeli wykrojów na podstawie których, kto wie- może kiedyś sama zaprojektuję moje buty :)




buty projektu Oli, FANATIK

1 komentarz:

  1. Wow nie słyszałam o tym serwisie a brzmi super. Też chętnie posłuchałabym o projektowaniu butów.

    OdpowiedzUsuń